مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-20سياسي

آمریکا مسئول همه جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی است


امام جمعه رشت، آمریکا را حامی اصلی رژیم صهیونیستی و مسئول همه جنایت ای این رژیم جعلی دانست و متذکر شد: ملت های مستضعف باید دشمنی خود را با آمریکا به عنوان نماد استکبار اعلام کنند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، آمریکا را حامی اصلی رژیم صهیونیستی و مسئول همه جنایت ای این رژیم جعلی دانست و متذکر شد: ملت های مستضعف باید دشمنی خود را با آمریکا به عنوان نماد استکبار اعلام کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان غزه، اظهار کرد: سال هاست که شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه در اصول و قوانین جهانی همچون سازمان ملل و شورای امنیت و عفو بین الملل و سازمان حقوق بشر، حمله به بیمارستان ها و مراکز امدادی و درمانی و مدارس و عبادتگاه ها غیر قابل قبول است، افزود: تنها جنایتکاران هستند که مکان های مردمی را مورد هجمه قرار می دهند و اسراییل مصداق بدترین جنایتکاران عالم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تداوم جنایت های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در سایه سکوت و انفعال سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر، عنوان کرد: هیچ امیدی به سازمان ملل نداشته و ندارم، زیرا این سازمان فقط از منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مسئول همه جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی است

آمریکا مسئول همه جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی است